Sleva 20 % na vybraný tovar

Vyzdvihnutie objednávky v predajni ZDARMA!

Extra zľava 10 % pre nových členov

FAQ

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

POTREBUJETE POMOCŤ? Pokiaľ nenájdete odpoveď nižšie, kontaktujte nás na online zákazníckej podpore alebo na čísle 0948 909 111.

Prečítajte si prosím naše pokyny na nákup pod odkazom Ako nakupovať online.

Ak si prajete, naši zástupcovia zákazníckej podpory môžu tiež zadať objednávku za vás. kontaktujte nás na online Zákazníckej podpore alebo na čísle 0948 909 111 s podrobnosťami o produktoch, ktoré si chcete objednať, spôsobe platby, dodacích informáciách a vašich podrobnostiach.

Kliknite na odkaz Prihlásiť sa (v pravom hornom rohu stránky), potom na odkaz Zabudli ste heslo? potom budete požiadaní o zadanie vašej e-mailovej adresy, na ktorú dostanete odkaz na obnovenie hesla.

Na webe je hneď pod každým jednotlivým tovarom záložka na kontrolu dostupnosti na predajniach. Kliknutím sa otvorí zoznam dostupných veľkostí v obchodoch a výberom požadovanej veľkosti sa zobrazia obchody, kde je vybraná veľkosť dostupná. Spolu so zoznamom predajní sú uvedené kontaktné údaje každej pobočky. Než sa do obchodu vydáte, odporúčame vám skontrolovať stav zásob priamo pri obchode. Naši zamestnanci vám radi overia, či je u nich veľkosť, o ktorú máte záujem, dostupná.

Pracovný čas zákazníckej podpory:

Telefónne linky sú v prevádzke od pondelka do piatku od 9:00 do 17:00 hod.

Okrem pracovného času zákazníckej podpory nás kontaktujte na online@buzzsneakers.sk.

Veľkosti obuvi a oblečenia sú uvedené vo veľkostiach EÚ. Pokiaľ si nie ste istí, ktorá veľkosť by vám vyhovovala, môžete využiť naše pokyny a tabuľky veľkostí, ktoré nájdete na produktových stránkach.

Tajomstvo vašich dát je chránené a zabezpečené pomocou šifrovania SSL. Internetová zberná stránka je poskytovaná pomocou protokolu SECURE SOCKET LAYER (SSL) so 128-bitovým šifrovaním dát. Šifrovanie SSL je proces šifrovania dát, ktorý má zabrániť neoprávnenému prístupu pri prenose. To umožňuje bezpečný prenos informácií a nedovolený prístup k dátam v komunikácii medzi počítačom používateľa a službou Webpay a naopak je zakázaný. Služba Webpay a finančné inštitúcie si vymieňajú dáta pomocou virtuálnej privátnej siete (VPN), ktorá je chránená pred neoprávneným prístupom. Obchodník neuchováva čísla bankových kariet a čísla nie sú dostupné neoprávneným osobám.

Iste. Pri vytváraní objednávky, pokiaľ nezvolíte inak, je pre vás automaticky zvolený spôsob platby „Dobierka“. To sa týka spôsobu platby, kedy balík zaplatíte doručovateľovi, keď dorazí na vašu doručovaciu adresu.

Dobierka = 2 €
Platba na dobierku znamená, že za balíček zaplatíte priamo poštovému doručovateľovi alebo kuriérovi prepravnej služby, ktorý Vám zásielku privezie. Cenu balíčka teda uhradíte v hotovosti pri prevzatí.

Platí iba v rámci SR.

Platba Google Pay, Apple Pay
Platba Google Pay = 0 €
Platba Apple Pay = 0 €


Platobnou kartou on-line
Platobnou kartou „on-line“ (VISA, MasterCard) = 0 €
Prijímame karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Vydavateľské banky umožňujú používanie embosovaných (reliéfnych) kariet.

Použitie elektronických kariet VISA Electron a Maestro je možné iba v prípade, že to umožňuje Vaša vydavateľská banka.

Ďalej niektoré banky vydávajú tzv. virtuálne karty, ktoré sú určené výhradne na nákup na internete.

INFORMUJTE SA U SVOJEJ BANKY O MOŽNOSTI POUŽÍVANIA VAŠEJ KARTY NA PLATENIE NA INTERNETE.

Výmenu tovaru je možné vykonať iba osobne na predajni a iba za rovnaký artikel v inej veľkosti. Odporúčame pred návštevou predajne overiť dostupnosť požadovanej veľkosti priamo s vybranou predajňou. Pokiaľ požadovaná veľkosť nie je k dispozícii, alebo je požadovaná výmena za iný artikel, je potrebné pôvodnú objednávku vrátiť a vytvoriť novú.

Iste. Máte zákonné právo do 30 dní od obdržania položky zmeniť svoje nákupné rozhodnutie a požiadať o vrátenie zaplatenej čiastky. K tovaru priložíte faktúru a vyplnený formulár pre odstúpenie od zmluvy a vrátite ho poštou alebo doručovacou službou na adresu predajne, ktorá balíček doručila (jej adresa je uvedená na faktúre ako odosielateľ), alebo do najbližšej predajne Buzz. Pokiaľ bola objednávka uhradená na dobierku, uveďte do formulára číslo účtu pre vrátenie peňazí. Pokiaľ bola platba vykonaná kartou, peniaze Vám budú vrátené na kartu, z ktorej bola objednávka zaplatená. Vrátenie čiastky prebehne do 14 dní od prevzatia tovaru.

Pokiaľ zistíte, že tovar má vadu ihneď po rozbalení, kontaktujte našu zákaznícku linku, kde vám poradíme s vrátením objednávky. V prípade, že dôjde k poruche počas používania tovaru v rámci 2 rokov od obdržania objednávky, kontaktujte nás a my vašu reklamáciu čo najskôr vyriešime. Viac podrobností a celý postup nájdete tu: Reklamačný poriadok

V súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa ste oprávnení jednostranne vypovedať kúpnu zmluvu bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa dodania produktu. Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa ste povinní znášať priame náklady na vrátenie produktu sami, ak využijete svoje právo na jednostranné ukončenie zmluvy.

Pokiaľ ste si nákup rozmysleli alebo po obdržaní objednávky usúdite, že Vám nevyhovuje veľkosť, farba, model a pod., je možné do vyššie spomínaných 30 dní vrátiť tovar. Výmenu je možné vykonať iba osobne na predajni Buzz a iba za rovnaký artikel v inej veľkosti. Tovar môžete vrátiť do najbližšej predajne Buzz alebo zaslať zásielku poštou/doručovacou službou do predajne, z ktorej bol balíček doručený. V tomto prípade nesiete náklady na dopravu sami.

Podrobnosti a postup vrátenia nájdete tu: Vrátenie tovaru

Buzz spolupracuje s distribučnou spoločnosťou PPL, Zásielkovňa a Českou poštou, ktoré doručujú webové objednávky. V závislosti na zvolení spôsobu doručenia v košíku bude zásielka odoslaná jednou z uvedených doručovacích služieb av e-maile s upozornením na zásielku obdržíte informáciu o doručovacej službe, ktorá doručuje a číslo balíka.

Aby bolo zaistené čo najrýchlejšie doručenie, objednávky s viacerými položkami sú doručované priamo z predajne, kde je položka dostupná. Preto je v určitých situáciách možné, že sú objednané položky doručované z rôznych miest av týchto prípadoch možno očakávať doručenie v niekoľkých balíčkoch. Pri tomto spôsobe doručenia vám nevznikajú žiadne ďalšie náklady na poštovné.

Možnosť Click&Collect, teda doručenie na predajňu, vám umožní vybrať si tovar a miesto doručenia domov si balíček vyzdvihnúť na vami zvolenej predajni.

Táto možnosť je úplne zadarmo a platí iba pre platby online vopred. Až tovar dorazí na predajňu, upozorníme Vás e-mailom a môžete si ho vyzdvihnúť v pracovnej dobe vybranej predajne.

Pri vyzdvihnutí objednávky si so sebou vezmite osobný doklad totožnosti a potvrdenie o nákupe, ktoré obdržíte e-mailom.

Majte prosím na pamäti, že vybavenie objednávky môže trvať niekoľko dní, pretože tovar môže byť doručovaný z iného skladu na vybranú predajňu.

Doprava je zadarmo pre všetky objednávky nad 99 €.

U objednávok, ktorých čiastka je nižšia ako 100.00 €, hradí náklady na doručenie vo výške 2.79 € - 3.99 € zákazník. V takom prípade bude táto cena jasne zobrazená a viditeľná v nákupnom košíku pri objednávaní produktu na stránke www.buzzsneakers.sk a vy budete v každom okamihu vedieť, koľko má byť celková čiastka za objednávku zaplatená. V preklade neexistujú žiadne ďalšie a skryté náklady okrem tých, ktoré vidíte v nákupnom košíku.

Dodacia lehota je 3-5 pracovných dní.

Dodacia lehota môže byť dlhšia vo výnimočných situáciách, ktoré nemôžeme ovplyvniť, preto prosíme o pochopenie vopred. Pre všetky výnimočné situácie sme vám samozrejme kedykoľvek k dispozícii na online@buzzsneakers.sk alebo telefonicky od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00 na čísle 0948 909 111

Webshop Buzz Sneaker Station umožňuje nakupovať aj bez registrácie. Stačí vybrať položky, vložiť ich do nákupného košíka, zadať dodacie údaje, zvoliť spôsob platby a nakoniec objednávku potvrdiť.

Pokiaľ by ste však chceli využiť špeciálne akcie (zľava na prvý nákup, narodeninové akcie atď.), je potrebné sa zaregistrovať.

Buzz aktuálne nemá možnosť dodania do zahraničia. Pokiaľ máte vo svojej krajine predajne Buzz, určite sa pozrite na ich ponuku.